31 05 2024

رئیس دانشگاه کردستان گفت: کیفیت آموزش برای دانشگاه، اساتید و وزارت علوم خط قرمز است و با توجه به اینکه دانشجویان بین‌الملل هزینه و زمان زیادی را در دانشگاه صرف میکنند، دریافت آموزش به بهترین نحو برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه کردستان: ارائه آموزش با کیفیت خط قرمز دانشگاه برای دانشجویان بین‌الملل است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر حامد قادرزاده در نشست با دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه، اظهار کرد: هدف ما ایجاد ارتباط بیشتر با دانشجویان بین الملل و ارائه مطلوب خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی است و تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

وی کیفیت آموزش را نخستین و مهمترین مسئله مورد توجه دانشگاه عنوان کرد و افزود: کیفیت آموزش برای دانشگاه، اساتید و وزارت علوم خط قرمز است و با توجه به اینکه دانشجویان بین‌الملل هزینه و زمان زیادی را در دانشگاه صرف میکنند، دریافت آموزش به بهترین نحو برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: دانشگاه موظف است کلاس‌ها را منظم و مستمر برگزار کند و دانشجویان نیز باید به طور کامل مشارکت داشته و از منابعی که دانشگاه در اختیار آنها گذاشته بهره ببرند.

وی همچنین تصریح کرد: دانشگاه تلاش می‌کند در انجام کارهای پژوهشی نیز وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و نیاز دانشجویان را تامین کند.

قادرزاده از صدور مدرک پایان تحصیلات دانشجویان به دو زبان فارسی و انگلیسی خبر داد و گفت: از این پس دانشجویان مجبور به ترجمه مدرک نیستند و این کار از طریق وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی انجام تمامی امورات دانشجویان را وظیفه دانشگاه دانست و از دانشجویان خواست کار خود را به هیچ فردی واگذار نکنند و انجام آن را به دانشگاه بسپارند.

رئیس دانشگاه کردستان همچنین خاطرنشان کرد: اگر دانشجویی در طول تحصیل برای تقویت بنیه علمی خود نیاز به کلاس بیشتر داشت، به دانشگاه اعلام کند تا کلاس‌های مکمل و تقویتی برای آنها دایر شود.

در ادامه دانشجویان نیز مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار پیگیری آنها شدند که از جمله خواسته‌های آنان تسریع روند امورات اداری، رفع مشکلات خوابگاه، رفع مشکل بیمه، مدت زمان اقامت در ایران و مشکل اقامت خانواده‌های دانشجویان بود.


برچسب‌ها:

امور بین‌الملل